Ook sponsor worden?

Scouting de Twirre wil graag leuke dingen kunnen doen met de kinderen. Bijvoorbeeld kampen (PKD, ZOKA), excursies (natuur, musea, sociale activiteiten, sport en spel activiteiten buiten het verenigingsgebouw) maar ook gewoon het sport en spel bij het verenigingsgebouw.

Om dit mogelijk te maken betalen de leden hun contributie en daarbij voor sommige activiteiten een eigen bijdrage.

Hiermee kunnen we niet alle kosten dekken zoals uitgebreid onderhoud aan het verenigingsgebouw en het bijbehorende terrein. Aanschaffen van sport en spel materiaal en voor aanvullende excursies en kampen.

Draag je Scouting de Twirre een warm hart toe en gun je de kinderen een fantastische en ook leerzame tijd bij de Scouting, meld je dan aan als sponsor bij penningmeesterdetwirre@gmail.com en bespreek de mogelijkheden met hem.

Sponsoring in vorm van diensten en materialen is naast financiƫle sponsoring ook bespreekbaar. De penningmeester van de vereniging kan hierbij een wensenlijst aangeven wat er op korte en lange termijn noodzakelijk is voor de vereniging.