Welkom bij Scouting de Twirre!

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd

Bij Scouting de Twirre is vanaf 6 jaar heel veel te beleven. Hoe ouder je wordt, hoe groter en uitdagender het avontuur wordt! Samen boomhutten maken, vlotten bouwen, vuurtje stoken, leren koken, op kamp gaan, in het bos spelen en nog veel meer. Op een verantwoorde manier, onder leiding van enthousiaste vrijwilligers en met aan de leeftijd van de kinderen aangepaste activiteiten.

Ben je 18 jaar of ouder en vind je het een uitdaging om kinderen en jongeren een uitdagend spelprogramma te bieden waardoor ze zich tegelijkertijd persoonlijk ontwikkelen? Word dan vrijwilliger en meld je aan! Scoutingervaring is fijn, maar ook zonder ben je van harte welkom. Wij zorgen voor je opleiding.

Kom jij ook beleven hoe uitdagend scouting is? Als jeugdlid of vrijwilliger? Kom dan vrijblijvend vier keer kijken en ontdek dat scouting echt fantastisch is! Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.